Publicatiedatum: 29-07-2020

Op verzoek van veel zorgaanbieders (tijdens en na afloop van de Marktconsultatie van 1 en 2 juli 2020) verzorgen de Achterhoekse gemeenten dinsdag 25 augustus een dag vol informatiesessies. Als zorgaanbieder in de jeugdhulp bent u van harte uitgenodigd! 

Ins & outs

In de sessie ‘Hoe werkt een aanbesteding?’ neemt een expert op het gebied van aanbestedingen u mee in alle ins & outs van aanbestedingen. Ook staat de workshop ‘Hoe werken we samen?’ op het programma. In deze sessie zoomen we met elkaar in op de verschillende wensen, behoeften en mogelijkheden op het gebied van samenwerking. 

Programma en (voorlopige) tijden

De informatiesessies vinden plaats op het DRU Industriepark (Hutteweg 24, Ulft). 

Omdat een grote opkomst wordt verwacht en de organisatie rekening houdt met de Coronamaatregelen, worden het programma en tijden niet eerder dan 19 augustus definitief. De organisatie zorgt onder meer voor een zorgvuldige verdeling van de mensen over de beschikbare ruimtes in de DRU.

U kunt al wel met de voorlopige tijden rekening houden: van 8.45 tot 16.00 uur (ochtend-  én middagsessie). Let op! Deze voorlopige tijden kunnen mogelijk nog veranderen als het aantal aanmeldingen of het Coronavirus daar aanleiding toe geven. 

Aanmelden

Aanmelden kan per e-mail via inkoop@sociaaldomeinachterhoek.nl. Geef bij uw aanmelding aan met hoeveel personen u komt.

Naar boven