Agenda

 

01-08-2021
Algemeen Aanbieder Gemeente

Ingangsdatum vernieuwde contracten Dyslexie

08-12-2021
Algemeen Aanbieder

Bijeenkomst voor zorgaanbieders huishoudelijke ondersteuning

Deze bijeenkomst is op verzoek van het gezamenlijk overleg zorgcontinuïteit ziekenhuiszorg, huisartsenzorg en VVT voor mantelzorgondersteuning, ondersteuning maaltijden en omzien naar kwetsbare situaties. Aanvang: 9.00 uur. Hoe: via TEAMS.

12-04-2022
Algemeen Gemeente

Kick-off Nieuwe werkwijze

Vanaf 1 juli 2022 gaat binnen het Sociaal Domein Achterhoek de nieuwe manier van werken van start. Veel medewerkers van de gemeenten krijgen hiermee te maken. Maar wat houdt de nieuwe werkwijze eigenlijk in? Waarom kiezen we voor een andere werkwijze? En hoe zorgen we voor een goede invoering? Dat alles komt aan bod tijdens de online ‘Kick-off nieuwe werkwijze’.

Voor wie: Deze bijeenkomst is alleen voor medewerkers van de 8 Achterhoekse gemeenten. 

Wanneer: 12 april 2022, 14.00-16.00 uur

Hoe: online 

10-05-2022
Algemeen Aanbieder

Bijeenkomst over financiële en administratieve werkwijze (i.k.v. Inkoop 2022)

Deze bijeenkomst is speciaal bedoeld voor zorgaanbieders die in het kader van de Inkoop 2022 zijn gegund voor het leveren van Jeugdhulp en/of Wmo (inclusief Wonen) per 1 juli 2022. 

Tijd: 15.00 - 17.00 uur

Locatie: Streeckgenoot in Doetinchem

Aanmelden kan tot maandag 9 mei, 9.00 uur

25-05-2022
Algemeen Aanbieder Verwijzer Gemeente

Ondertekening contracten 'Inkoop 2022'

Tijd: 15.00 - 17.00 uur

Locatie: DRU in Ulft

Gecontracteerde partijen ontvangen begin mei via Mercell een uitnodiging voor deze tekensessie.

31-05-2022
Algemeen Aanbieder

Bijeenkomst over contractmanagement, KPI's en monitoring (i.k.v. Inkoop 2022)

Deze bijeenkomst is speciaal bedoeld voor zorgaanbieders die in het kader van de Inkoop 2022 zijn gegund voor het leveren van Jeugdhulp en/of Wmo (inclusief Wonen) per 1 juli 2022. 

Tijd: 15.00 - 17.00 uur

Locatie: Streeckgenoot, Doetinchem

Gegunde zorgaanbieders ontvangen voor deze bijeenkomst een uitnodiging met aanmeldlink.

08-06-2022
Algemeen Aanbieder

GEANNULEERD 2e bijeenkomst over contractmanagement en monitoring (i.k.v. Inkoop 2022)

Deze bijeenkomst voor zorgaanbieders komt te vervallen.

21-06-2022
Algemeen Aanbieder Gemeente

Bijeenkomst over de nieuwe werkwijze voor zorgprofessionals en toegangsmedewerkers (i.k.v. Inkoop 2022)

Deze bijeenkomst is speciaal bedoeld voor medewerkers van zorgaanbieders die in het kader van de Inkoop 2022 zijn gegund voor het leveren van Jeugdhulp en/of Wmo (inclusief Wonen) per 1 juli 2022. En voor toegangsmedewerkers van de 8 Achterhoekse gemeenten.

Tijd: 15.00 - 17.00 uur

Locatie: DRU, Ulft

Aanmeldlink volgt. 

Naar boven