01-08-2021
Ingangsdatum vernieuwde contracten Dyslexie
08-12-2021
Bijeenkomst voor zorgaanbieders huishoudelijke ondersteuning
Deze bijeenkomst is op verzoek van het gezamenlijk overleg zorgcontinuïteit ziekenhuiszorg, huisartsenzorg en VVT voor mantelzorgondersteuning, ondersteuning maaltijden en omzien naar kwetsbare situaties. Aanvang: 9.00 uur. Hoe: via TEAMS.
12-04-2022
Kick-off Nieuwe werkwijze
Vanaf 1 juli 2022 gaat binnen het Sociaal Domein Achterhoek de nieuwe manier van werken van start. Veel medewerkers van de gemeenten krijgen hiermee te maken. Maar wat houdt de nieuwe werkwijze eigenlijk in? Waarom kiezen we voor een andere werkwijze? En hoe zorgen we voor een goede invoering? Dat alles komt aan bod tijdens de online ‘Kick-off nieuwe werkwijze’.
Voor wie: Deze bijeenkomst is alleen voor medewerkers van de 8 Achterhoekse gemeenten.
Wanneer: 12 april 2022, 14.00-16.00 uur
Hoe: online
10-05-2022
Bijeenkomst over financiële en administratieve werkwijze (i.k.v. Inkoop 2022)
Deze bijeenkomst is speciaal bedoeld voor zorgaanbieders die in het kader van de Inkoop 2022 zijn gegund voor het leveren van Jeugdhulp en/of Wmo (inclusief Wonen) per 1 juli 2022.
Tijd: 15.00 - 17.00 uur
Locatie: Streeckgenoot in Doetinchem
Aanmelden kan tot maandag 9 mei, 9.00 uur
25-05-2022
Ondertekening contracten 'Inkoop 2022'
Tijd: 15.00 - 17.00 uur
Locatie: DRU in Ulft
Gecontracteerde partijen ontvangen begin mei via Mercell een uitnodiging voor deze tekensessie.
31-05-2022
Bijeenkomst over contractmanagement, KPI's en monitoring (i.k.v. Inkoop 2022)
Deze bijeenkomst is speciaal bedoeld voor zorgaanbieders die in het kader van de Inkoop 2022 zijn gegund voor het leveren van Jeugdhulp en/of Wmo (inclusief Wonen) per 1 juli 2022.
Tijd: 15.00 - 17.00 uur
Locatie: Streeckgenoot, Doetinchem
Gegunde zorgaanbieders ontvangen voor deze bijeenkomst een uitnodiging met aanmeldlink.
08-06-2022
GEANNULEERD 2e bijeenkomst over contractmanagement en monitoring (i.k.v. Inkoop 2022)
Deze bijeenkomst voor zorgaanbieders komt te vervallen.
21-06-2022
Bijeenkomst over de nieuwe werkwijze voor zorgprofessionals en toegangsmedewerkers (i.k.v. Inkoop 2022)
Deze bijeenkomst is speciaal bedoeld voor medewerkers van zorgaanbieders die in het kader van de Inkoop 2022 zijn gegund voor het leveren van Jeugdhulp en/of Wmo (inclusief Wonen) per 1 juli 2022. En voor toegangsmedewerkers van de 8 Achterhoekse gemeenten.
Tijd: 15.00 - 17.00 uur
Locatie: DRU, Ulft
Aanmeldlink volgt.