Agenda

 

17-02-2020
Algemeen Aanbieder

Openstelling inkoopronde 1 april 2020

Niet-gecontracteerde zorgaanbieders kunnen van deze inkoopronde gebruik maken, om in aanmerking te komen voor een contract met de 8 Achterhoekse gemeenten. Reeds gecontracteerde zorgaanbieders kunnen deze inkoopronde gebruiken om het huidige contract uit te breiden met extra producten en/of percelen. De openstelling duurt t/m 9 maart 2020 23.59 uur. Inschrijven kan via Negometrix. Meer info staat op de pagina 'Inkoop'

09-03-2020
Algemeen Aanbieder

Laatste dag openstelling inkoop contractronde 1 april 2020

Zorgaanbieders kunnen zich nog tot en met 9 maart 2020 23.59 uur inschrijven voor een contract om zorg / ondersteuning te leveren in (een van) de 8 Achterhoekse gemeenten. Een eventueel nieuw contract gaat in per 1 april 2020. Inschrijven kan via Negometrix. Meer info staat op de pagina 'Inkoop'.

20-03-2020
Algemeen Aanbieder

Inschrijvers inkoopronde 1 april 2020 krijgen bericht

Op 20 maart 2020 krijgen zorgaanbieders die zich hebben ingeschreven voor het leveren van zorg en/of ondersteuning in 1 of meerdere Achterhoekse gemeenten bericht. Als de inschrijving aan alle vereisten voldoet, gaan de nieuwe contracten in op 1 april 2020. 

25-08-2020
Algemeen Aanbieder Verwijzer Gemeente

Informatiesessies Inkoop Jeugd 2021

Een dag vol informatiesessies. Zo kunt u deelnemen aan de workshop ‘Hoe werkt een aanbesteding?’. In deze sessie neemt een expert op het gebied van aanbestedingen u mee in alle ins & outs van aanbestedingen. Ook staat de workshop ‘Hoe werken we samen?’ op het programma. In deze sessie zoomen we met elkaar in op de verschillende wensen, behoeften en mogelijkheden op het gebied van samenwerking. Locatie: DRU Industriepark (Hutteweg 24, Ulft). Tijd: volgt. Aanmelden: graag per e-mail aanmelden. Vermeld in het bericht met hoeveel personen u aanwezig bent. 

07-09-2020
Algemeen Aanbieder Verwijzer Gemeente

Informatiebijeenkomst Inkoop Jeugd 2021

Tijdens deze bijeenkomst staat het vervolg van de aanbesteding centraal. Ook is de dag bedoeld om met elkaar in gesprek te gaan over de invulling van het vervolg en de uitwerking van de inhoud. Locatie: DRU Industriepark (Hutteweg 24, Ulft). Tijd: volgt. Aanmelden: graag vooraf per e-mail aanmelden. Vermeld bij uw aanmelding met hoeveel personen u aanwezig bent. 

01-10-2020
Algemeen Aanbieder

Kennissessie samenwerkingen

Tijdens een 2 uur durende kennissessie op donderdag 1 oktober wordt u meegenomen in de ins & outs van samenwerkingen. Van trends tot samenwerkingsmodellen en scenario’s. U keert met volle handen (vol met kennis dan) huiswaarts. Doet u mee? U hebt keuze uit 2 deelname-momenten: ’s ochtends van 10.00 tot 12.00 uur en ’s middags van 13.00 tot 15.00 uur. Meer info.

05-10-2020
Algemeen Aanbieder

Gesprekstafel Gezins- en Woonvormen

Om zorgaanbieders zo goed mogelijk voor te bereiden op de komende aanbesteding Jeugd, organiseren de Achterhoekse gemeenten zogenaamde 'Gesprektafels'. De Gesprekstafel van het segment Gezins- en Woonvormen gaat maandag 5 oktober van start met een eerste (dag)bijeenkomst. Binnenkort komt op deze website meer informatie over het programma en het aanmelden.

29-10-2020
Algemeen Aanbieder

Gesprekstafel Integrale Ambulante Jeugdhulp

Gesprekstafel over de visie, uitgangspunten en dienstverlening binnen het segment integrale ambulante jeugdhulp. Tijd: 's ochtends. Hoe: digitaal, via Microsoft Teams. Aanmelden: inkoop@sociaaldomeinachterhoek.nl. Vermeld als onderwerp: Aanmelding sessie IAJ 29 oktober 2020. Geef bij uw aanmelding ook aan op welk e-mailadres u deelneemt. Op dit mailadres krijgt u in de week van 19 oktober 2020 de definitieve tijden, de deelnamelink en de agenda toegestuurd.

Algemeen Aanbieder

Gesprekstafel Hoog Specialistisch Jeugdhulp

Gesprekstafel over de definitie, doelstellingen en inhoudelijke uitgangspunten. binnen het segment Hoog Specialistisch. Tijd: 13.00-15.00 uur. Hoe: Digitaal, via Microsoft Teams. 

Naar boven