Geïnteresseerde jeugdhulpaanbieders zijn welkom om de inlichtingenbijeenkomst in het kader van de Inkoop 2026 bij te wonen. Tijdens deze bijeenkomst wordt het proces van de aanbestedingen in het kader van de Inkoop 2026 uitgelegd en een aantal specifieke elementen toegelicht. Denk aan de werking van de voorkeurspercelen, de in te dienen stukken en belangrijke regels. Het betreft een algemene uitleg voor alle mogelijke geïnteresseerden. Tijdens deze inlichtingenbijeenkomst is het mogelijk vragen van algemene aard te stellen.
Geen inhoudelijke vragen
Vragen over de specifieke segmenten, producten en overige inhoudelijke vragen worden niet behandeld. Deze dienen ingediend te worden via de vraag & antwoord module op TenderNed. Deze krijgen antwoord via de Nota van Inlichtingen voor het betreffende segment of product. Zie voor meer informatie de aanbestedingsstukken op TenderNed.
Wanneer & waar
Voor de aanbestedingen jeugdhulp met verblijf, ambulante jeugdhulp en crisis jeugdhulp is de inlichtingenbijeenkomst op:
Locatie |
Dag |
Tijdstip |
Adres |
DRU Industriepark |
21 januari 2025 |
10.00-12.30 uur |
Hutteweg 24, Ulft |
Vooraf aanmelden verplicht
Vooraf aanmelden is verplicht en kan via de berichtenfunctionaliteit van TenderNed. Geïnteresseerde aanbieders dienen in het bericht de naam van de organisatie en het aantal aanwezigen te vermelden.