Zorgaanbieders die zorg, hulp en/of ondersteuning willen leveren in één of meerdere Achterhoekse gemeenten, kunnen meedoen aan de inkooprondes die plaatsvinden volgens de Open House systematiek. Voor contracten die ingaan op 1 januari 2021 is de inkoopronde reeds afgerond; zorgaanbieders kunnen niet meer inschrijven voor een contract of aanpassing van hun contract.
Per 1 januari 2022 wordt binnen het sociaal domein Achterhoek de nieuwe werkwijze van kracht. In 2021 bereiden de 8 Achterhoekse gemeenten zich hierop voor. Dit gebeurt in nauwe samenwerking met zorgaanbieders. Meer informatie over deze vernieuwde werkwijze (lees: optimale uitvoering van de Jeugdhulp, Wmo en Beschermd Wonen) vindt u op de thema-pagina's Inkoop Jeugdhulp 2022, Inkoop Wmo 2022, Inkoop Beschermd Wonen 2022.
Zo doet u mee!
Als u zorg, hulp of ondersteuning wilt leveren in de Achterhoek, moet u meedoen aan de inkooprondes. Hiervoor meldt u zich eerst aan bij Negometrix. Vervolgens geldt het volgende:
- Alle communicatie rondom de inkoop verloopt via Negometrix middels ‘Mijn berichten’.
- De inkoop (aanbesteding dus) bestaat uit een hoofdtender en 8 specifieke tenders: de benoemde percelen.
- U kunt een digitale offerte aanmaken.
- Deze vult u als volgt in:
- Beantwoord alle vragen in de vragenlijst(en) en vul ook de kwalificaties in
- Download, upload en koppel alle gevraagde documenten.
- Lever vragen aan voor de Nota van Inlichtingen en de verspreiding van de Nota van Inlichtingen door de Aanbesteder. Dit kan middels ‘vraag en antwoordmodule'.
- U dient de digitale offerte voor de deadline in te dienen.
Alles is in beeld via Negometrix
In Negometrix kunt u het profiel van sociaal domein Achterhoek raadplegen. Gedurende de inkooprondes is het daarnaast mogelijk om vanuit dit overzicht de verschillende tenders in te zien.
Inkoopdocument
U kunt het Inkoopdocument Jeugdhulp Wmo en (deels) Huishoudelijke Hulp Achterhoek 2021 gebruiken als u meer toelichting wilt op de afzonderlijke percelen en de inkoopprocedure in de Achterhoek. Het document geeft u bijvoorbeeld informatie over de eisen waaraan u en uw dienstverlening moeten voldoen. Ook worden de tarieven genoemd.
Vragen over de Inkoop 2021
Heeft u vragen over de Inkoop van 2021, bekijk het inkoopdocument, benader uw contractmanager of neem contact op met de Negometrix Servicedesk:
T: (085) 208 46 66
E: servicedesk@negometrix.com
Of selecteer Servicedesk als ontvanger in ‘Mijn berichten’
Downloads
Titel | Grootte | Categorie | |
---|---|---|---|
Administratieprotocol | 635 KB | Inkoop | Download |
CAK codes aanbieders 2019 | 136 KB | Inkoop | Download |
Handleiding SROI | 128 KB | Inkoop | Download |
Inkoop 2021 Inkoopdocument Jeugdhulp Wmo en deels Huishoudelijke hulp v7.9 | 2.4 MB | Inkoop | Download |
Inkoop 2021 Onderbouwing Tarieven 5.0 | 871 KB | Inkoop | Download |
Inkoop 2021 Tarieflijsten Wmo en Jeugdhulp | 47 KB | Inkoop | Download |
Inkoop 2021 Totaaloverzicht wijzigingen inkoopdocument versie 7.9 | 252 KB | Inkoop | Download |